Comença el curs 2023 – 2024

Aquest dimecres 6 de setembre ha començat el curs escolar 2023 – 2024. Des de l’AMPA de l’escola Mas i Perera estem treballant en l’oferta d’activitats extraescolars per aquest curs i la farem pública el més aviat possible perquè pugueu fer les inscripcions.

Us recordem que les activitats començaran al mes d’octubre i que tenen lloc a les tardes, de 16.30 a 18h (la primera mitja hora, els nens i nenes berenen amb els monitors i monitores; de manera que, si estan apuntats a una activitat, els podeu venir a buscar directament a les 18h).

Nou horari del despatx de l’AMPA

Una novetat d’aquest curs és l’horari del despatx de l’AMPA, que serà de dilluns a dijous, de 15 a 17h. Sempre és millor tenir cita prèvia per evitar esperes innecessàries. Si necessiteu qualsevol cosa, us podeu posar en contacte amb nosaltres a l’adreça ampa@escolamasiperera.cat o trucar en l’horari del despatx a l’escola, al telèfon 93 892 23 96.

Contacte, xarxes i informació

Ja sabeu que al web de l’escola, a l’apartat AMPA, podeu trobar tota la informació sobre els serveis que oferim: menjador, extraescolars, acollida, biblioteca, dinamització…

També ens podeu seguir a través de les xarxes socials: a Twitter i Instagram, amb el nom @ampamasiperera. A més, l’escola compta amb un canal de comunicació de Telegram.

D’altra banda, us recordem que des de l’escola han comunicat el calendari de reunions d’inici de curs, que podeu consultar aquí.