Fitxa d’inscripció al menjador

Des de Teno, l’empresa que porta el menjador de l’escola, han volgut fer un pas més en la millora de la qualitat dels serveis amb la implementació d’una app mòbil per totes les famílies. Allà hi trobarem tota la informació relativa al servei de menjador de l’escola. Serà a través d’aquesta app on podrem inscriure els nostres fills i filles i gestionar de manera automàtica i àgil el servei de menjador. Per motius de millores en l’app i de protecció de dades és necessari que tots els usuaris, tant fixos com esporàdics, tornem a donar-nos d’alta de l’app. Cal donar-se d’alta abans de començar el servei de menjador.

Totes les famílies hem rebut un correu electrònic de l’escola amb les instruccions per a descarregar l’app i donar-nos d’alta. Si no l’heu rebut o teniu qualsevol dubte contacteu amb nosaltres al correu ampa@escolamasiperera.cat.

Aquí teniu les instruccions: Inscripciones APP Teno Menjadors curs 22-23

Podeu consultar el dossier de normativa i preus per al curs 2022 – 2023 aquí.