Pagament de la quota de l’AMPA

Us recordem que cal fer efectiu el pagament de la quota de l’AMPA per al curs 2022 – 2023. Són 40€ per família, independentment del nombre de fills/es. L’ingrés es fa per transferència bancària tot indicant al concepte el nom de l’alumne/a i el curs (Per exemple: Maria González, P3).

El número de compte bancari és ES09 0081 0046 19 0001912594.

L’abonament de la quota dóna dret a utilitzar els serveis que proporciona l’AMPA, incloses les activitats extraescolars que es fan a l’escola de 16.30 a 18h i el programa de reutilització de llibres, que suposa un estalvi de gairebé 700€ per nen/a durant la seva etapa escolar.

Si teniu qualsevol problema per fer el pagament o necessiteu fraccionar-lo, poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu ampa@escolamasiperera.cat

Com a novetat, aquest curs 2022 – 2023 posem en marxa la quota premium per a aquelles famílies que necessitin fer ús del servei d’acollida de tarda a la biblioteca de forma estable. En aquest cas són els 40€ de la quota normal més 100€ per l’acollida de tarda.

Per a la resta de famílies que abonen la quota normal (40€), els nens i nenes poden fer 10 usos del servei al llarg del curs. Sempre cal reserva prèvia amb antelació d’almenys 24 hores condicionada per la ràtio d’alumnes per monitora i l’aforament disponible.