PREMI CANGUR 2018

El passat 15 de maig, jo, el Mark Antonio de 6è, vaig anar a recollir el premi per haver quedat primer d’un concurs anomenat prova cangur de tota Catalunya.

Quan va arribar l’hora d’entrar al teatre Poliorama, estava nerviós i molt neguitós per l’entrega dels premis; allà vaig fer uns amics i quan va ser l’hora de començar, tota la sala es va omplir d’un silenci sepulcral i seguidament, l’actual president del cangur, ens va fer una xerrada sobre que l’any vinent hi hauria un altre president del cangur i que li sabia molt greu marxar.

Aleshores, uns nois van amenitzar l’acte amb un musical molt ben coordinat!

Al cap d’una estona es va iniciar l’acte de premis de l’alumnat de 5è i 6è, allí vaig entrar en acció. La veritat estava molt tranquil, perquè ja ho havia presenciat unes quantes vegades, però seguia estant emocionat com sempre!

Vaig pujar en un escenari davant d’una gentada impressionant i ens van fer moltíssimes fotos junts i després vam haver de tornar al nostre seient. Com a premi hi havien dos diplomes, “un per haver quedat primer i l’altre era una invitació a un campus de matemàtiques amb tot gratuït”, un quadern que contenia totes les proves de l’any passat amb el solucionari inclòs, per practicar, i una medalla d’or en honor a la posició.

Ràpidament es va realitzar l’entrega de premis de tota l’E.S.O i també de Batxillerat, tothom anava molt ben arreglat!

Sorprenentment també hi havien premis del relat del cangur o del cartell que seria la nova portada de la següent edició de la prova. La veritat, no m’ho esperava!

I finalment l’acte es va acabar amb un musical de saxofons i clarinets ben bonic, i vam marxar cap a casa ben satisfets !!!

Mark Antonio Ionica, alumne de 6è de l’Escola Martí Poch.