EL NEN ENAMORAT DE LA LLUNA

Els alumnes de cicle mitjà de l’escola Martí Poch juntament amb els escolars de la mateixa edat de la comarca van participar en la cantata «El nen enamorat de la lluna». L’acte va tenir lloc el passat 20 d’abril al pavelló del Casal de l’Espluga que es va engalanar per a l’ocasió.

Es van aplegar prop de quatre-cents cantaires acompanyats per la música en directe. La representació teatral també hi va tenir un paper destacat. El públic, format per autoritats, familiars, amics, veïns i companys dels protagonistes va poder gaudir d’aquest espectacle.

Aquesta era la novena trobada musical dels escolars de primària de la Conca de Barberà. En la darrera ocasió la cantata comarcal es va fer de manera virtual a causa de la situació de pandèmia del país. L’Espluga de Francolí també havia acollit aquest tipus d’acte el 2009, amb la representació de «El petit príncep».

Amb aquestes trobades es vol oferir a tots els infants la vivència que suposa veure’s immers en un concert de gran format.