CRÉIXER EN FAMÍLIA

I si els nens i nenes vinguessin al món amb un manual d’instruccions?

Ser pares i mares, avui en dia, no és un paper fàcil ni existeix un manual únic que serveixi per enfocar amb èxit la tasca educativa de les famílies. Són molts els dubtes que s’han d’afrontar, com diferents les circumstàncies que envolten cada família.

El programa Créixer en família ofereix espais de suport, virtuals i presencials, als pares i mares interessats a conèixer aspectes que puguin influir de forma positiva en la cura, l’educació i el desenvolupament dels fills i filles, convidant-los a reflexionar i a compartir les seves experiències amb altres famílies.

Un any més el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies ens ha concedit els Tallers per a pares i mares amb infants de 6 a 12 anys, del programa Créixer en família.

Els tallers es realitzaran durant 6 dimarts consecutius, començant el dimarts 13 de febrer i finalitzant el 20 de març, a l’aula d’anglès de l’escola, de 15h a les 17h.

Tots els pares i mares interessats/des hauran d’enviar un correu electrònic a l’AMPA ( ampamartipoch@gmail.com ) abans del divendres 26 de febrer.

Des de l’escola us animem a participar-hi ja que els tallers són molt interessants, gratuïts, i us ajudaran a conèixer millor els vostres fills i/o filles.