Fomentem l’educació en valors, actituds i hàbits

Ja fa uns quants cursos que el centre participa de les activitats que la Fundació Mestral, Lalliga i Laxarxa promouen entorn a la normalització de les persones amb discapacitats a les escoles i instituts de la província de Tarragona.

Activitats com No passis de roda a roda, Iguals en la diferència, Tots iguals i tots diferents… són programes que pretenen informar, sensibilitzar i conscienciar els alumnes sobre el col·lectiu de persones amb discapacitats. L’alumnat pot conèixer i experimentar, per uns moments i en primera persona, el que comporta tenir una discapacitat.

EL curs 2016-2017 els alumnes d’educació infantil, cicle inicial i cicle superior van participar de nou dels tallers. A més a més aquest curs els alumnes més grans van realitzar un recull de reflexions entorn als tallers que realitzaven. Doncs, la Mariona Griñó Prats ha estat mereixedora d’un reconeixement entorn al taller No passis de roda a roda. Moltes felicitats Mariona !

També ha rebut un reconeixement l’escola Martí Poch per la seva implicació en l’educació en valors, actituds i hàbits amb el seu alumnat.

El dia 28 de desembre de 2017 la Mariona i la Glòria Canosa van desplaçar-se a Reus per recollir els reconeixements obtinguts.