FESTA DE NADAL A L’ESCOLA MARTÍ POCH

Els alumnes de l’escola Martí Poch han celebrat l’acabament de trimestre amb recital de poemes i cançons nadalenques al teatre del Casal.

El passat dia 21 de desembre, últim dia de trimestre, els alumnes de l’escola Martí Poch, van celebrar el Nadal al teatre del Casal de l’Espluga de Francolí sota el títol “Un Nadal especial”. L’acte va estar obert a les famílies i públic en general.

Tots els cursos van actuar amb la presentació dels alumnes de 4t, que també van obrir l’acte amb un poema titulat “Carta als reis Mags” escrit per Dani Espresate, després van continuar amb la cançó “Un Nadal especial”, escrita per Carme i Anna Casanova. Seguidament, els nens i nenes de I3 ens van sorprendre amb el poema “És Nadal” (popular), I4 amb el poema “Ara ve Nadal” de Lola Casas i I5 “M’agrada el Nadal” de Dàmaris Gelabert i tots els infants d’educació infantil van animar al públic present amb la cançó “Torna ser Nadal” del grup Macedònia i la nadala “All I Want for Christmas is you” en anglès.Els alumnes de 1r, van recitar “Nadal blanc” un meravellós poema de Dani Espresate. També van cantar “El noi de la mare”, una cançó popular catalana, molt senzilla i que va entendrir a tothom. Els alumnes de 5è, per començar la seva actuació, van cantar la cançó “El gran regal”, del petit taller de cançons. Seguidament van representar un poema anomenat “Un Nadal màgic” escrit per Montse Assens i Borda. Per acabar van cantar i ballar en anglès la cançó “Candy cane lane” de Sia, la qual va il·lusionar a tot el públic.
L’alumnat de 3r va recitar el poema “Com si fóssiu nens”, un fantàstic poema de Dani Espresate; a l’acabar el poema van cantar una cançó molt bonica i nadalenca: “Sant Josep fa bugada”.
Els nens i nenes de 2n ens van sorprendre recitant-nos un poema de Josep Vallverdú, el qual aquest any celebra el seu centenari; per altra banda van cantar amb molt gràcia la cançó “El dimoni escuat”, una cançó popular catalana.

Per acabar l’acte els alumnes de 6è, els més grans, van representar una escena nadalenca titulada “Les quatre espelmes”,a continuació van recitar el poema “Si jo fos” de Dani Espresate, i finalment van cantar la nadala “Truca en Nadal” del compositor Antoni Tolmos. Com a novetat van cantar la cançó en anglès “Snowman” de Sia.
Així doncs, alumnat, mestres i famílies van poder gaudir de les actuacions i desitjar-se bones festes.

Alumnes de 5è de l’Escola Martí Poch