XIV Certamen de Lectura en Veu Alta

L’Escola Marti Poch ha participat en el XIV Certamen de lectura en veu alta que té lloc en l’emblemàtic Centre de Lectura de Reus.  Com cada any aquest concurs  literari està organitzat per la Fundació Enciclopèdia catalana en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament. Durant diversos matins d’aquest mes d’abril alumnes de diferents escoles han portat a terme l’exercici de llegir davant de molts companys i companyes.

La Bruna Ribé Fonoll alumna de 4t curs va ser la seleccionada per representar l’escola Martí Poch aquest passat 5 d’abril. Va estar acompanyada de l’Awen de Cacqueray Vila, com a suplent i suport moral, ajudant-la a repassar els textos minuts abans de la lectura i donat-li ànims en tot moment.

La Bruna ho va fer en la categoria de Gruments vermells, amb un text del llibre titulat Per  un plat de macarrons de l’autora Mercè Canela.

Va realitzar una lectura molt acurada amb una entonació i dicció molt correcte i malgrat no quedar seleccionada, va ser un experiència molt gratificant per les dues alumnes.

La comunitat educativa dóna les gràcies a totes dues pel seu esforç i la dedicació a preparar les lectures durant aquestes vacances de Setmana Santa i per la implicació de les seves famílies.