PRACTIQUEM HOQUEI PATINS A CICLE INICIAL

Des de la Federació Catalana d’Hoquei Patins porten a terme un projecte per introduir l’hoquei patins a les escoles i per tercer any consecutiu el nostre centre ha estat un dels seleccionats.

Durant el mes d’abril, concretament del 10 al 25, l’alumnat de cicle inicial, dins de l’horari d’educació física, es desplaçarà al pavelló municipal per realitzar l’activitat d’hoquei patins, dirigida per entrenadors de la Federació.

Per tal de realitzar l’activitat s’han de portar patins, ja siguin en línia o de quatre rodes, els dies que toqui educació física. En cas que algú no pugui disposar de patins des de l’escola se’ls hi facilitaran perquè pugui fer l’activitat amb normalitat.

Degut a la disponibilitat dels entrenadors que ens venen a impartir les sessions s’ha hagut de modificar els horaris d’educació física quedant de la següent manera:

Primer: Dimarts 10 – 11h                                      Segon: Dimarts  11.30 – 12.30 h

Dimecres 11.30 – 12.30 h                                     Dimecres 10 – 11h