NOSALTRES TAMBÉ PRACTIQUEM ESPORT FORA DE L’ESCOLA !

Per novè any consecutiu, la Secretaria General de l’Esport conjuntament amb el Departament de Salut s’afegeix a Agita Mundo i l’OMS per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física el proper dia 6 d’abril, amb l’objectiu de difondre el missatge “Acumula 30 minuts d’activitat física diària si ets adult i 60 minuts si ets un infant o adolescent!”.

Aquest any el lema és + actius cada dia!

Els esportistes del Martí Poch és el vídeo que s’ha creat aquest curs per a difondre les activitats esportives extraescolars que alumnat, professorat i personal laboral de l’escola ha realitzat durant el curs 17-18 que ja s’acaba; des de la natació, l’atletisme, els escacs, el futbol i el bàsquet, múltiples disciplines de dansa, l’hoquei, i un llarg etcètera perquè amb l’esport també aprenem i creixem com a persones.