L’ESCRIPTOR I BIBLIOTECARI PEP MOLIST VISITA L’ESCOLA MARTÍ POCH

L’abril és el mes de les roses, dels llibres i dels escriptors. El passat dimarts 9 d’abril Pep Molist, escriptor i bibliotecari, va compartir contes, lectures i llibres amb l’alumnat de l’escola Martí Poch.

Tal i com ja és habitual, tots els nens i nenes del centre van estar llegint un mateix autor. Així els més menuts es van endinsar en les històries i descobertes de la petita vaca Plis Plau. A cicle inicial van conèixer la Coconut i sobretot el Cocolicot de Llàgrimes de cocodril, un gran llibre per a parlar de les nostres emocions, de les nostres pors, de les ganes de plorar o del consol que representa sentir-nos ajudats i animats. El nostre escriptor també va comentar La dona que menjava mitjons, el llibre tractat a cicle mitjà, amb una història ambientada en un petit poble i una protagonista misteriosa que se sap que hi és però que no se la veu ja que no surt mai de casa. Els alumnes de cicle superior van poder escoltar l’autor parlant de Les enigmàtiques fotos del senyor Clarissa. Naturalment ells també van tenir ocasió de compartir els seus comentaris i inquietuds derivats de la lectura. A més uns dies abans van estar a Barcelona, al Mercat dels Encants, l’escenari inicial de la petita novel·la.

Pep Molist compta amb una setantena de llibres publicats, bona part dels quals són de literatura infantil. A més també és un destacat crític literari mereixedor de reconeguts premis. Com a bon bibliotecari també li encanta llegir i sobretot engrescar els infants en una bona lectura.