LES DESCOBERTES DELS ALUMNES DE CINQUÈ A L’HORT

Aquest curs els alumnes de cinquè van decidir què volien plantar al seu palot. Després d’investigar sobre el tema van arribar a la conclusió que hi deixarien la carxofera que encara sobrevivia del curs anterior i a més hi posarien llavors d’enciam i julivert.

Durant el primer trimestre anaven regant i cuidant la seva parcel·la. La carxofera creixia, però llevat d’algunes males herbes, res més creixia. Finalment es va decidir el mes de març remoure de nou la terra per posar-hi planter.

Actualment hi ha carxofes, enciams, julivert i alfàbrega. Cada dos dies van a regar-lo i cuidar-lo i a més van anotant en un dietari el què hi passa.

Agrada moltíssim cuidar-lo, observar-lo i fer-hi hipòtesis.