Fem créixer les biblioteques escolars!

Us informem que som una de les escoles receptora de llibres per a la nostra biblioteca escolar!

Òmnium vol recollir milers de llibres aquest Sant Jordi per fer créixer i dignificar les biblioteques escolars. Per això us demanem la vostra col.laboració.
Compra un llibre a través d’aquest web Llegir ens fa més grans. Omnium o al punt de venda més proper (La Baldufa i Llibreria Requesens de Montblanc). I fes el seguiment d’on va a parar.
Regala el teu llibre a les biblioteques escolars!

Pots comprar-ne a les llibreries adherides del 16 al 23 d’abril i a la web fins el 30 d’abril.