DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU. DENIP 2021

Avui divendres dia 29 de gener a l’Escola Martí Poch hem celebrat el Dia escolar de la No-Violència i la Pau realitzant una exposició dels treballs realitzats en un espai privilegiat a l’escola.

“OBRIU LES PORTES” SOM TERRA D’ACOLLIDA

En aquesta edició hem tingut dos fils conductors:

• Donar a conèixer i sensibilitzar a tots i totes davant la crisi humanitària dels refugiats. Aquest greu problema l’hem treballat a partir de la cançó de Txarango “Obriu les portes” i de contes com “l’Abella de més”
  • Realitzar treballs artístics relacionats amb el Projecte interdisciplinari “Any Palau Ferré 2021″; un artista preocupat per les injustícies i desigualtats.

Al llarg de la setmana s’han realitzat diverses propostes:

• Creacions artístiques a través del dibuix per expressar les emocions que sentien al escoltar  la cançó
  • Pintar, decorar i treballar la diversitat d’ocells de la pau que dibuixava l’artista Palau Ferré en els seus quadres
  • Creació d’ocells de la Pau amb colors càlids i freds relacionats amb quadres de Palau Ferré
  • Creació d’escultures amb materials reciclats basades en el cartell que Palau Ferré va realitzar per Amnistia Internacional.
  • Decoració de coloms i escriptura de missatges i paraules relacionades amb els refugiats.
  • Lectures en veu alta del manifest a favor de la pau

Totes les propostes realitzades formen part del mapa DENIP 2021 FundiPau (Fundació per la Pau)

NO HI HA CAMÍ PER LA PAU.

LA PAU ÉS EL CAMÍ

M. GANDHI