FEM XARXA…VIU UN LLIBRE!

L’Escola Martí Poch participarà a l’activitat Viu un LLibre! que organitza la Biblioteca Municipal de l’Espluga de Francolí Mn Ramon Muntanyola amb la finalitat d’incentivar l’hàbit lector dels alumnes de cicle superior de l’escola.

L’activitat consisteix en la lectura per capítols d’una obra a través del portal Fiction Express, amb la possibilitat d’encaminar la trama cap allà on vol el lector. Els alumnes de cicle superior podran triar què volen que passi en els següents capítols.

A més a més, s’ofereix la possibilitat de parlar amb l’autor o autora del llibre. A través d’un Fòrum poden expressar el que més els ha agradat, què els ha sorprès, quines coses els ha cridat més l’atenció…

De moment a l’alumnat els ha encantat la proposta i es mostren molt implicats en aquesta activitat.

En aquestes imatges podeu veure com la Nuri, la bibliotecària de la biblioteca Municipal de l’Espluga de Francolí, va venir al centre per poder explicar i presentar l’activitat.