DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

El dijous 30 de gener vam celebrar el Dia escolar de la no-violència i la pau #DENIP conduït per la Paula i la Bruna. Cada classe va expressar els seus desitjos en un mural exposat a l’entrada de l’escola.
#Somunequip

La Paula i la Bruna van narrar la història de Fernando Alonso: “L’homenet de paper”. Un conte ple de solidaritat i paraules boniques per fer un món millor.

Tots els infants de l’escola van decorar i omplir els homenets de paper plens de bonics propòsits i dolces paraules que van ser compartides i llegides per tot el públic.

Eduquem cada dia per a la pau i avui ho celebrem tota l’escola amb desitjos, reflexions i aquesta cançó: “Imagine”, interpretada per tots els mestres i alumnes de l’escola.
#DENIP2020