2n CROS COMARCAL A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Aquest diumenge 15 de desembre s’ha realitzat el 2n cros comarcal a l’Espluga de Francolí amb un total de 175  participants que han gaudit de l’esport amb una magnífica temperatura.

De l’escola han participat des de la categoria aleví masculí i femení fins als babies que, al concloure les respectives curses, han gaudit d’un àpat per reposar les energies gastades en aquest circuit pels voltants del poble.

Un cop tots els/les atletes han finalitzat, han fet el repartiment de premis, on diversos atletes de l’escola han tingut la sort de poder pujar al pòdium.

Els esportistes que vulguin participar al següent cros comarcal sapigueu que es celebrarà el 26 de gener a Santa Coloma de Queralt. Us hi esperem!

En darrer lloc, agrair a l’organització de l’escola Vedruna de l’Espluga de Francolí, l’Ajuntament de l’Espluga i el suport del Consell Català de l’Esport.