Cicle Superior

Concurs d’avions CS

Holaa! El passat 31 de març, per acabar el trimestre, va tenir lloc el III Concurs d’avions de paper de CS de l’Escola Marinada, una tradició ja molt implantada. Vam participar tots els nens de CS amb els nostres avions. La veritat és que molts avions no van arribar massa lluny i d’altres van fer […]

Concurs d’avions CS Llegeix més »

Dragonada 2022-23

Avui hem anat a les pistes d’atletisme de Can Dragó a participar a la DRAGONADA, on hem pogut gaudir amb nens i nenes de diferents escoles de Nou barris practicant les diferents disciplines de l’atletisme. Ens ho hem passat molt bé!

Dragonada 2022-23 Llegeix més »

Carnaval 2023

Avui a l’escola  hem celebrat la tradicional festa de disfresses del Carnaval. La rua ha estat tot un èxit. Disfresses divertides, música, alegria, balls i molt bon humor han estat els ingredients d’una gran festa. Ens ho hem passat d’allò més bé, cantant i ballant amb el rei dels poca-soltes!!! Visca el Carnaval!!!

Carnaval 2023 Llegeix més »

Xocolatada solidària

Volem agrair a tots i totes la participació, generositat i confiança que s’ha dipositat en la Xocolatada Solidària organitzada per donar suport a la tasca d’investigació que duen a terme a l’Hospital Sant Joan de Déu per lluitar contra el càncer infantil. El nostre AGRAÏMENT a l’empresa de menjador, Barnalleure , per la seva aportació

Xocolatada solidària Llegeix més »

MUS-E amb famílies

El programa MUS-E ha obert les seves portes i ha convidat a les famílies a participar en la sessió dels seus fills i filles. Els nens i les nenes hem gaudit molt de poder realitzar aquesta activitat amb les nostres famílies. MOLTES GRÀCIES PER VENIR!!!

MUS-E amb famílies Llegeix més »

Pregó de Carnestoltes

Dilluns a la tarda va arribar el rei Carnestoltes a la nostra escola per convidar-nos a viure una setmana d’alegria i disbauxa. Els nois i noies de 6è van ser els escollits per llegir el seu pregó. Després vam animar la festa animant-nos a ballar a tots i totes.

Pregó de Carnestoltes Llegeix més »

CS visita el CosmoCaixa

Bones! El passat 1 de febrer el Cicle Superior vam anar al CosmoCaixa. A més de gaudir del Bosc Inundat, de totes les activitats i exposicions que hi ha habitualment, de totes les novetats, etc. Vam anar al Planetari! Vam aprendre sobre eclipsis i constel·lacions, va ser realment divertit. El CosmoCaixa sempre ens sorprèn! Fins

CS visita el CosmoCaixa Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut