Cicle Mitja

Xocolatada solidària

Volem agrair a tots i totes la participació, generositat i confiança que s’ha dipositat en la Xocolatada Solidària organitzada per donar suport a la tasca d’investigació que duen a terme a l’Hospital Sant Joan de Déu per lluitar contra el càncer infantil. El nostre AGRAÏMENT a l’empresa de menjador, Barnalleure , per la seva aportació […]

Xocolatada solidària Llegeix més »

MUS-E amb famílies

El programa MUS-E ha obert les seves portes i ha convidat a les famílies a participar en la sessió dels seus fills i filles. Els nens i les nenes hem gaudit molt de poder realitzar aquesta activitat amb les nostres famílies. MOLTES GRÀCIES PER VENIR!!!

MUS-E amb famílies Llegeix més »

Pregó de Carnestoltes

Dilluns a la tarda va arribar el rei Carnestoltes a la nostra escola per convidar-nos a viure una setmana d’alegria i disbauxa. Els nois i noies de 6è van ser els escollits per llegir el seu pregó. Després vam animar la festa animant-nos a ballar a tots i totes.

Pregó de Carnestoltes Llegeix més »

Judo a 3r!

Els nens i nenes de tercer hem pogut experimentar com és la disciplina del judo a l’Escola. Un cop treballat, hem posat en pràctica els coneixements adquirits al poliesportiu de Mundet.  

Judo a 3r! Llegeix més »

Transformem el pati

El passat dimarts 31 de Gener es va realitzar la quarta sessió de treball dinamitzada pel grup motor del projecte Transformem els Patis. En aquesta sessió l’equip d’arquitectes va presentar l’avantprojecte del nou pati al grup motor. Un cop acabada la presentació, el dinamitzador va obrir el torn de paraula per tal que tots els

Transformem el pati Llegeix més »

DENIP amb famílies

El dia del DENIP vam realitzar  amb la Vera, l’artista del MUSE, una coreografia de la cançó de Somewhere over the Rainbow. Ha estat una experiència molt bonica de la que hem gaudit tots i totes. Aquí us deixem un vídeo de la coreografia i de molts dels missatges que hem posat al nostre arc

DENIP amb famílies Llegeix més »

Dia del DENIP 2023

Avui a l’escola  hem celebrat el DENIP (Dia escolar de la No Violència i la Pau). Aquest any hem fet un arc de Sant Martí i, alumnes i mestres, les hem omplert de missatges. Després hem format un amb la paraula Pau al mig i hem cantat una cançó del grup Filferro, “Més enllà de

Dia del DENIP 2023 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut