Som la classe dels cargols

Els nens i nenes de la classe d’I3 ja hem triat nom i som la classe dels CARGOLS, ja que és un animal que surt al conte “Animals” i l’hem votat com el que més ens agrada.
A continuació podeu veure com ens estem adaptant, i com és un dia a la nostra aula. Ja no plorem, només una mica en els comiats (ja que ens costa dir adéu a les famílies), però a la classe ens ho passem molt bé.
Juguem, manipulem, pintem amb les mans, esmorzem tots junts, fem rotllana, sortim al pati, fem de metges a racons de joc simbòlic o anem al mercat,… són algunes de les activitats i propostes que fem a l’escola.
Ens estem fent grans!

i5: Visitem la biblioteca de Nou Barris

Els nens i nenes d’I5 hem estat a la biblioteca gaudint dels contes que ens han explicat i també explorant tots els llibres de la secció infantil.
Entre tots hem triat un llibre per iniciar la “cadena de contes”. A partir d’ara quan ens arribi un conte de la cadena el podem mirar i ens hem d’encarregar de tornar-lo a la biblioteca. En aquell mateix moment agafem un altre conte per portar a la classe i continuar la cadena.
Gaudim de la biblioteca i de la lectura!