Trobada Intercentres d’Spiribol a Montigalà

Spiribol Intercentres 2019Dijous passat per cel·lebrar el dia de l’Educació Física al carrer, tot i l’amenaça de pluja, 160 valents i valentes de les escoles Salvador Espriu, Llorençs Artigues i Josep Carner, ens vam reunir al parc de Montigalà per celebrar la trobada Intercentres d’Spiribol 2018-19 que realitzem des de ja fa uns quants anys.

Aquest any, per fer encara una mica més divertida la trobada, cadascuna de les escoles vam anar amb una classe diferent; el Llorençs Artigues van anar les classe de 6è, del Salvador Espriu els de 5è i de la nostra escola vam anar els nens i nenes de les classes de 4t.

Al principi no ho teníem gaire clar això de jugar amb companys més grans, però de seguida vam descobrir que era molt divertit i que allò realment important era practicar l’esport que en Chus ens havía ensenyat i conèixer i fer nous amics i amigues.

Spiribol Intercentres 2019

Per conèixer als altres nois i noies, havíem de dur unes pinces de roba de fusta decorades amb el nostre nom i el de la nostra escola i els hi canviàvem als companys un cop acabada la partida amb ells. Hi havien autèntiques obres d’art fetes pels nostres companys.