Jornada de Vela

El passat divendres 3 de juny els alumnes de 5è vam gaudir de la jornada d’esports aquàtics a l’escola del vent de Badalona, que està situada entre la platja dels pescadors i la platja d’en Botifarreta.

Un cop fet l’esmorçar per agafar forces i posada la crema solar, vam repartir-nos en tres grups on cada monitors ens va explicar un esport marítim diferent:

• Vela: ens van ensenyar les diferents parts del vaixell i com fer alguns nussos típics mariners.
  • Body board: vam aprendre a surfejar on trenquen les onades amb la taula de body board.
  • Paddle surf: vam col·laborar entre tot el grup per a poder navegar sense caure a l’aigua amb la taula de pàdel surf.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *