Jocs Intercicles

Jocs amb paracaigudesCom cada any, arriba un dels dies més esperats pels nens i nenes de l’escola. Arriba el darrer dia del segon trimestre, on tota l’escola s’ajunta per a compartir una estona de jocs i diversió al pati.

És un moment on des dels més grans fins als més petitons, es troben per gaudir del plaer d’aprendre els uns dels altres, de jugar i de passar-ho bé fent diferents jocs.

Aquest any els jocs triats han estat:

• L’aranya peluda,
  • L’atrapacues,
  • El paracaigudes,
  • Les llaunes i
  • Els relleus.

Des de P3 fins a 6è han col·laborat els uns amb els altres, han rigut tots junts i, com sempre, els hi ha sàpigut a poc. Ara ja només queda esperar una miqueta per tornar-los a repetir.