Glorr

Glorr adherida a Global Humanitària
Centre de recuperació i donació de roba i calçat.

L’escola col·labora amb l’organització GLORR, adherida a GLOBAL HUMANITÀRIA, a la seva campanya de recollida de roba i calçat.

Les famílies podeu col·laborar posant, dins de la bossa de plàstic, roba que us hagi quedat petita o que no necessiteu.

Aquesta organització, de la mateixa manera que recull roba, també la dóna per aquelles famílies que la necessitin. Si us trobeu en aquesta situació parleu amb els tutors/es dels vostres fills/es, el més aviat possible, per tal de fer la comanda a GLORR.

Penseu, que la roba que es recull a la nostra escola no es reparteix aquí, nosaltres rebrem roba d’altres centres.