Dimecres de cendra: Judici al rei Carnestoltes 2018

Avui, dimecres 14 de febrer de 2018, en un judici públic, el rei Carnestoltes ha estat declarat culpable de tot i se l’ha condemnat a marxar d’aquí i a viure deportat a ca la seva tia durant onze mesos, tres setmanes i un dia.

A partir de demà, la vella Quaresma iniciarà el seu regnat de 40 dies, en el qual anirà perdent cadascuna de les seves set cames, una per a cada setmana d’aquest període que ve després del Carnaval.

Volem agrair molt especialment la feina tan ben feta per part de totes i de tots els alumnes de 6è que en les últimes setmanes han estat preparant amb gran esforç i motivació el Judici per a que totes les nenes i tots els nens de l’escola poguessin acomiadar-se del Rei Carnestoltes fins l’any que ve.

Moltes gràcies i enhorabona per la bona feina!