COMENCEN LES CAPSES D’APRENENTATGE A CICLE MITJÀ

Ahir els/les alumnes de tercer i quart, molt il·lusionats, van assistir a la presentació de les capses d’aprenetatge d’aquest curs.

Els/les mestres que portaran a terme aquesta activitat són la Yolanda i l’Elena, tutores de 3r; la Maika i l’Elena, tutores de 4t; el Dani, mestre d’educació física, la Montse, mestra de castellà i l’Ana, mestra d’educació especial.

Les capses es treballaran per grups, amb alumnes de tercer i quart barrejats, amb l’objectiu que es puguin ajudar entre ells.

Els nens i nenes passaran, durant aquest curs, per tres espais, cada espai estarà dirigit per un mestre/a que s’encarrega de diverses capses, d’aquesta manera quan els alumnes acabin el cicle hauran passat pels sis espais.

L’equip de mestres desitja, que tots plegats, construim nous aprenentatges.