Cicle Inicial ens anem al Salting i al Climbat

Avui, els alumnes de 1r i 2n de l’escola, després d’anar a la festa de la plantada del Dimoni per les Festes de Maig i de la ballaruca, hem a anat a conèixer i pràcticar dos esports diferents que ens ofereixen serveis de la nostra ciutat.

Els nens i nenes de 1r han anat al Salting a fer allò que més els hi agrada: saltar sense parar. Tota una nau industrial plena de llits elàstics per a no descansar ni un moment. Hi havien fins i tot a les parets!

A més a més el local disposa d’un parell de piscines amb daus d’escuma per a que les més atrevides puguin fer tombarelles i d’una cistella de bàsquet per a fer esmatxades con en Lebron James a la NBA! tot i que encara hem de menjar moltes sopes…

Els nens i nenes de 2n han anat a la sala Climbat a fer tot un seguit d’activitats relacionades amb l’escalada:

• Han fet curses de relleus,
  • Bulder (escalada horitzontal, com en els dos rocòdroms que hi ha al pati d’educació infantil i al de primària),
  • Slackline (equilibri en una cinta) i
  • Escalada.

Tothom a provat la sensació de poder grimpar sense parar, tot i que hi han hagut valents de tot tipus. Cal dir que hem descobert autèntics micos que han pujat fins a dalt de tot de la paret!