8a trobada d’Spiribol Salvador Espriu – Josep Carner

Ahir els nois i noies de 5è van anar d’excursió a l’escola Salvador Espriu, al barri de la Morera, per celebrar la 8a trobada d’Spiribol.

Va ser una jornada molt especial, ja que repreníem un camí que va començar ja fa vuit anys amb l’Olga i l’Anna mestres d’Educació Física del Josep Carner i en Mateu i la Marga mestres d’Educació Física de l’escola Salvador Espriu i que l’any passat va haver de fer una petita pausa deguda a la situació de pandèmia general.

Tots i totes teníem moltes ganes d’Spiribol i d’Educació Física i es va notar amb la il·lusió i l’empenta a l’hora de començar. Per a fer-ho tot plegat més divertit, vam barrejar nens i nenes d’una escola i de l’altra. Alguns al principi tenien força vergonya, però al final, la van deixar de banda i van esprémer al màxim la jornada sense perdre un minut de colpejar la pilota amb les pales de jugadors pros (us he dit que ja quasi són uns autèntics experts en Spiribol?)

Per concloure la jornada entre les dues escoles, i com sempre fem quan en Chus ens ve a explicar coses noves de l’Spiribol, vam fer el famos crit: “YEAAAAAH!!!“. El podreu escoltar al vídeo. Tothom va cridar ben fort!

Espriu, ens trobem l’any vinent a la nostra escola. Us hi esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *