Tàrrega canta a l’hivern

El proper dimecres 21 de desembre les escoles de Tàrrega, en col·laboració amb el Pla Educatiu d’Entorn, durem a terme una cantada de nadales a diferents places de la nostra ciutat.

En el cas de la nostra escola ens podreu trobar a la Plaça de les Nacions Sense Estat des de les 10:00 del matí fins a les 12:00.

És una bona ocasió per sortir de l’escola, obrir-nos a l’entorn i perquè famílies i amics gaudiu de les cançons que hem anat preparant durant el primer trimestre amb tota la il·lusió.

Recordem que per la cantada de nadales l’alumnat hauria d’anar vestit amb pantaló fosc (o faldilla fosca) i samarreta clara i portar un complement nadalenc: gorro de pare Noel, orelles de ren, gorro d’hivern…

L’horari aproximat de les actuacions serà el següent:* Els horaris de les actuacions són aproximats i poden variar.
L’ordre en que cantarem sí que serà el que apareix a la graella.
En cas de pluja s’anularia la cantada i informaríem a través del correu electrònic.

Us convidem a venir-nos a veure i gaudir plegats d’aquesta bonica iniciativa!

Aprofitem per recordar-vos l’horari escolar del dimecres dia 21 de desembre i el període en que l’escola romandrà tancada per vacances: