Jornada de bricolatge a l’escola

Aquest cap de setmana s’ha celebrat la jornada de bricolatge a l’escola i ha estat tot un èxit!

La jornada de bricolatge és una activitat organitzada per l’AFA de l’escola en la que es convida a les famílies del centre a passar un matí plegats fent petites actuacions de conservació i millora de l’escola. Un dia per compartir plegats i convertir-nos en bricoheroes improvisats que col·laboren per fer del Jacint Verdaguer un lloc més agradable per a tothom.

Durant els últims dos anys de pandèmia no es va poder organitzar l’activitat per motius que tots coneixem. Aquest diumenge s’ha dut a terme i ha estat tot un èxit!

Avui ens hem trobat amb una escola que feia una altra cara. S’han repintat diferents elements: la caseta i el tub del pati d’educació infantil, els joc pintats al terra, una paret que esteva força guixada, les baranes de les jardineres, les línies del terra a la pista… Pero a més a més s’han colocat tendals per a fer ombra al pati, cosa que s’agraeix molt amb les temperatures dels últims dies.

Quina meravella de jornada, quin goig de feina, quina sort poder comptar amb vosaltres!

Des de tota la comunitat educativa us volem donar les gràcies per la feina feta i animar-vos a participar-hi el curs que ve! 💪