HEM GUANYAT!!!

Bon dia,

Des de la FAPAC (Federació d’Associacions de Mares i Pares de Catalunya), com cada any, han celebrat els premis FAPAC 2020, per reconèixer les accions educatives i participatives impulsades per les AMPES de tot Catalunya en tres categories; “Tothom a l’AMPA”, “Transformem la societat”i “Fem xarxa per la qualitat educativa”. Aquests premis donen a conèixer públicament les pràctiques, activitats i projectes realitzats per AMPA/AFA. Aquests premis han de fomentar una educació pública de qualitat, equitativa, inclusiva, gratuïta, democràtica, intercultural, feminista i ambientalment sostenible.

Des de l’AMPA Jacint Verdaguer de Tàrrega vam presentar el nostre projecte; “Les activitats socioculturals de l’escola són de tots” a la categoria de Tothom a l’AMPA. Des de l’AMPA del Jacint Verdaguer s’ha treballat amb la implicació de les mares i pares de l’Escola en organitzar les activitats socials amb l’objectiu de tenir una escola més diversa, més inclusiva pels nostres infants, un lloc millor per a tots. Cada curs organitza, amb la col·laboració de la Junta de l’AMPA, les activitats que estan repartides pels diferents nivells; des d’organitzar la festa de final de curs, el carnestoltes, fins la sortida del primer trimestre. Amb aquest projecte aconseguim que tothom participi en les activitats, festes més obertes, més diverses, més enriquidores i diferents formes de veure el lleure, per aconseguir una escola que tothom se senti seva.

Aquest any l’AMPA del Jacint Verdaguer ha aconseguit el segon premi dels premis FAPAC amb la categoria “Tothom a l’AMPA”, un premi que ens fa molta il·lusió perquè es un premi de totes les persones de l’escola, perquè és un reconeixement al treball de tots els infants, pares, mares, monitores, professors, escola a treballar amb equip per una escola millor per a tots. Aquest reconeixement és per tothom, per veure les coses diferents i per fer-ho cada dia una mica millor…. Us animem a seguir treballant per que les activitats socioculturals del centre arribin a tothom, per això cal la implicació de tothom!!!!!

Moltes gràcies als protagonistes, que sou vosaltres!!!!

AMPA Jacint Verdaguer

Podeu consultar-ho clicant a aquest enllaç:

Guanyadors 2020