DIA DE LA PAU

Aquest passat dijous 30 de gener, a l’escola vam celebrar el dia escolar de la PAU i la NO-VIOLÈNCIA. Aquest any el tema principal era el respecte a la naturalesa ja que està directament relacionat amb ELS ANIMALS ( el projecte interdisciplinari d’escola d’aquest curs).

Per començar la festa, tot l’alumnat va col·laborar fent un colom de la pau! Després vam cantar diferents cançons:  Obre els ulls , singing all together i finalment l’himne de l’alegria que van interpretar ,amb flauta, els alumnes de 4rt, 5è i 6è a la vegada! Va ser molt emocionant escoltar cent quaranta flautes sonant juntes, i què bé que ho van fer!

Cada curs va preparar unes frases, pensaments i/o poemes relacionats amb la cura i el respecte al medi ambient, que van llegir davant de tota l’escola.

Una petita i bonica festa on es va evidenciar la necessitat de canviar hàbits per tal de fer un món millor. I tal com van dir els alumnes de segon: El petits canvis són poderosos!