34ena TROBADA GEGANTERA

El diumenge 14 de maig, les famílies de l’escola, van assistir a la 34ena Trobada Gegantera de la Festa Major de Tàrrega.

Com alumnes de cinquè, portar els gegants de l’escola ha estat una experiència inoblidable, ens ha agradat tant que l’any que ve repetirem! Nosaltres vam portar el Mikei i la Minnie  i els pares van portar el Cintet i la Cinteta. Ens vam marejar una mica de tant donar voltes però va valdre la pena veure tants gegants junts, donant-ho tot!

Ens va passar una anècdota, la voleu saber?

Hi va haver un nen petit que li va fer tanta gràcia veure el Mikei , que li va donar el seu xumet i li va ficar a la butxaca! Ara està a l’escola, guardat a la sala de profes.

És difícil explicar en paraules com ens vam sentir. Ho heu de viure de veritat.  Moltes gràcies a tots els targarins i targarines que van fer l’esforç de venir a veure’ns i a totes les famílies que van voler acompanyar-nos i celebrar una altra Festa Major amb els gegants del Jacint Verdaguer.

Laia Muntané, Jana Serra i Max Torra