Taller tèxtil amb l’artista LLUÏSA GABARRA

Ja fa uns dies que ens va visitar l’artista targarina Lluïsa Gabarra a l’escola,  la qual ens va ensenyar una de les seves tècniques artístiques. Aquesta consistia en crear una obra d’art utilitzant material tèxtil, tot endinsant-nos en un dels cants de l’artista Jacint Verdaguer, l’Atlàntida.

Primer de tot, ens vam dividir en diferents grups i vam escollir quina part volíem representar cadascú, si el jardí, l’oceà, les columnes d’Hèrcules,… I seguidament, cada grup va deixar anar volar la seva imaginació i creativitat, i va elaborar la seva obra d’art que l’acabarem unificant per forma l’Atlàntida.

A continuació, ho vam instal·lar en un espai de l’escola i finalment, avui hem realitzat la inauguració amb tots/es els alumnes de 5è, conjuntament amb l’artista.

Ens ho hem passat d’allò més bé.

Moltes gràcies Lluïsa per haver-nos tractat tant bé, per la teva implicació i dedicació i per ensenyar-nos tant!!!

(cliqueu damunt de la foto per veure més informació)