Taller: “Ser i estimar en llibertat”

Benvolgudes famílies, continuem amb el cicle de conferències dels Tallers d’Acció Tutorial Compartida per al curs 20-21 de la ma de l’associació COLORS DE PONENT

Colors de Ponent és la primera associació LGTBIQ+ a Lleida i en aquest a ocasió conduiran el darrer taller del cicle de conferències dels Tallers d’Acció Tutorial Compartida amb les famílies de Tàrrega.

L’associació, que desenvolupa accions d’acompanyament, socialització, reivindicació i sensibilització envers la diversitat sexual i de gènere, ens convidarà a reflexionar envers 4 idees clau: identificació de la normativitat sexe-gènere condicionadora dels processos de socialització i drets de les persones, sensibilització envers la igualtat de tracte i no discriminació per raó de sexe o gènere, identificació de discriminacions i violències que es donen en l’àmbit escolar i mostra de recursos educatius, comunitaris i d’altres facilitadors del desenvolupament personal i social en entorns segurs i inclusius.

El taller tindrà lloc el proper dimarts 25 de maig a les 18.00 h i podreu accedir-hi clicant en el següent ENLLAÇ.

Desitgem que gaudiu molt d’aquesta vuitena conferència organitzada pel Pla Educatiu d’Entorn 0-20 de Tàrrega i que tanca el cicle de Tallers d’Acció Tutorial Compartida amb famílies i professionals de l’educació d’aquest curs escolar.