Setmana de Carnaval a I3

Quina setmana més emocionant hem viscut els nens i nenes d’I3! La setmana de Carnaval a l’escola dels grans!

Contes de Carnestoltes, vocabulari de disfresses i complements, desfilada, tallers…

Hem après i hem ballat les cançons de la Toltes, del Grizz i dels Poca-Soltes, tot fent cas de les consignes que ens anaven donant cada dia. El dijous vam assistir, amb la resta d’alumnat de l’escola i de tot Tàrrega, a la festa dels Poca-Soltes al Camp dels Escolapis! Vam sortir al vídeo de Tàrrega Televisió ballant i cantant de valent! CLIQUEU DAMUNT EL VÍDEO i us dirigirà a la pàgina de Tàrrega TV.

Ah, i el divendres, desfilada de disfresses! Cliqueu damunt la imatge i podreu veure les fotografies a la carpeta del Nextcloud.