RECICLEM TEIXITS a 5è

Dilluns 20 i dimarts 21 de novembre l’artista targarina Lluïsa Gabarra va venir a la nostra escola a fer un taller de reutilitzar teixits. Consistia en confeccionar una peça de roba amb materials usats per donar-li una altra utilitat, en aquest cas, l’ alumnat vam portar una samarreta gran i vella. I la vam convertir en… una bossa per la compra o per portar-hi coses.

Passos:

1r. Primer vam  posar la samarreta ben estesa damunt de la taula i vam marcar la part del coll, en forma de quadrat i la vam tallar per fora de la costura.

2n. Després vam tallar les mànigues per la part de dins de la costura.

3r. A continuació vam marcar la part de sota de la samarreta fent unes franges d’uns dos centímetres d’amplada (d’uns dos dits) i uns 4 o 5 cm de llargada (una mà) amb retolador i les vam anar tallant.

4rt. Per acabar vam fer dos nusos amb cada tira (davant i darrere).

Tingueu en compte, que les tisores no hagin tocat cap tipus de paper i que si voleu que la bossa sigui gran, utilitzeu samarretes grans.

I aquest va ser el producte final!!! Aquestes bosses que us mostrem tant boniques  i originals.

Ens ha agradat molt fer aquest taller i ens ho hem passat molt bé, també  hem après a reutilitzar peces de roba, a més, ens ha servit per reflexionar i veure la importància de reciclar i reutilitzar per poder millorar el medi ambient.

I recorda! No tingueu por d’ experimentar amb la roba o teixits.

Moltes gràcies Lluïsa per ensenyar-nos a reciclar i allargar la vida de les samarretes!!!