QUIN MUNT D’OBRES D’ART (P4)!!

Com ja sabreu, dins del Projecte Artístic de la nostra escola es contemplen dues activitats relacionades amb l’art targarí: una és el Museu del Jacint i l’altra la Ruta d’Art Urbà.

Els i les alumnes de P4 ja hem realitzat les dues propostes. La primera, ja la vam dur a terme fa un parell de setmanes, quan vam fer una ruta per l’escola tot observant quadres i murals d’artistes que tenim exposats als passadissos, a l’exterior i al gimnàs.

La segona, que consisteix en que l’alumnat realitza una ruta per Tàrrega observant i analitzant les diferents obres urbanes que hi ha a la ciutat, l’hem realitzada aquesta setmana. Hem parlat de qui les ha fet, amb quins materials, quines tècniques, etc. Però, sobretot, hem expressat quines sensacions teníem en mirar-les o de si ens han agradat o no.

Cliqueu: RUTA MUSEU JACINT VERDAGUER

RUTA ART URBÀ P4A (Cliqueu la foto)

RUTA ART URBÀ P4B (Cliqueu la foto)