PRIMERS DIES A I3! COMENCEM L’ESCOLA DELS GRANS!

Ja portem uns quants dies d’escola i els nens i nenes d’Infantil 3 ens estem adaptant molt bé a les noves rutines, a les noves mestres i als nous companys i companyes. Encara hi ha algun plor matiner, que s’esvaeix ràpidament quan comencem amb la dinàmica de l’aula.

Els primers dies van servir per familiaritzar-se amb els nous espais, les joguines de l’aula, les diferents mestres i conèixer els nous amics i amigues. Van ser uns dies intensos, plens d’emocions, amb algunes llagrimetes però amb moltes sorpreses també.

Aquesta setmana ja hem començat a fer diferents activitats, com dibuixos lliures, creacions amb plastilina, encaixos, hem cantat plegats i sobretot, comencem a agafar els hàbits i rutines que ens serviran per a un millor transcórrer  en aquest camí a l’escola dels grans que tot just hem començat. Si en només dues setmanes hem fet tants progressos, imagineu-vos com acabarem el curs.