LOGO 90è ANIVERSARI

Estimats lectors/es,

per si encara no ho sabieu, aquest any la nostra escola fa 90 anys, són moltíssim anys ensenyants a generacions i generacions de targarins i targarines. Per aquest motiu, l’escola ha fet un concurs per trobar el disseny del 90è aniversari de l’anagrama de l’escola, ha participat tot l’alumnat de l’escola. Els més petits ho han fet pintant i els més grans utilitzant la tecnologia per donar-li aquest toc diferent. D’entre tots els logo redissenyats, mitjançant una votació anònima, se n’ha triat un. I, perquè en quedi constància d’aquesta data tan especial hem volgut fer un mural en unes de les parets del pati amb el guanyador.

Us deixem un petit recull de fotos perquè vegueu com ha estat el procés. Per veure’l, millor venir a l’escola, el trobareu a la paret al costat del menjador, ben visible!

Fins aviat!!