FELIÇ 90è ANIVERSARI ESCOLA JACINTVERDAGUER!

Aquest any la nostra escola, el Jacint Verdaguer, celebra el seu 90è aniversari i ho volem compartir amb tots vosaltres. Estimats alumnes, exalumnes, mestres i lectors del Jacint Verdaguer de Tàrrega: Aquest any la nostra escola fa 90 anys!
Durant tots aquests anys les veïnes i els veïns de Tàrrega han vist com l’hem anat transformant, tot convertint-la en una escola molt millor i actual. Segur que, algun familiar vostre ha passat per alguna d’aquestes aules i en té molts bons records.
En el transcurs del temps, l’escola juntament amb la ciutat ha vist guerres, nous invents, canvis en la societat, … NORANTA ANYS SÓN MOLTS!
Per a commemorar aquesta data, l’alumnat d’aquest centre ha participat en un concurs on s’ha presentat el disseny de l‘anagrama de l’escola. Després de diverses fases i votacions s’ha pogut arribar al gran guanyador. Qui és? Un alumne de quart C! Un fort aplaudiment!!!! La imatge l’han pintat els alumnes de l’escola a la paret de fora del menjador.
Avui, coincideixen dos esdeveniments: els 90 anys i el dia de la pau.
Al JACINT sempre hem fomentat el valor de la Pau al món i dins de la nostra societat. Implicant-nos activament en diferents activitats.
Ens agrada formar part d’aquesta escola! Cada any la família del Jacint es fa més gran!
Esperem que compleixes molts anys més!

Alumnes de 6è de primària

Aquestes són les nostres reflexions sobre com treballem la pau a la nostra escola:
I3: A la nostra escola ens abracem i ens escoltem.
I4: A la nostra escola fem la pau compartint joguines i respectant els companys, companyes i mestres.
I5: A la nostra escola la pau és estimar tot el que hi ha a la terra, però per poder aconseguir-ho primer ens hem d’estimar a nosaltres.
1r: A la nostra escola ens escoltem i ens ajudem els uns als altres.
2n: A la nostra escola ens agrada compartir, cuidar-nos i respectar-nos.
3r: A la nostra escola quan sorgeix un conflicte el volem resoldre amb les paraules adequades.

4t: A la nostra escola treballem per la pau parlant dels problemes i conflictes en lloc de barallar-nos, respectant les opinions dels altres i acceptant les diferències.
5è: A la nostra escola fem la pau solucionant els conflictes parlant, escoltant i respectant la manera de ser, de pensar i d’actuar de cadascú. No ens agrada la violència, ni les males paraules i ens ajudem entre nosaltres.
6è: A la nostra escola la pau es valora i procurem que hi sigui a tota hora.

I finalment us volem traslladar alguns dels nostres millors desitjos per al futur de la mostra escola:
“Espero que l’escola Jacint Verdaguer existeixi per sempre i tenir als meus companys i companyes sempre a prop.”
“M’agradaria que les nenes, els nens i mestres siguin feliços durant els seus anys d’estada a l’escola.”
“Desitjo que a partir d’aquests 90 anys de l’escola tots els nens des de I3 fins a 6è continuïn escoltant al seu mestre o mestra.”
“Que l’escola faci molts anys més i que tot vagi molt bé!!!!!!!!”
“Desitjo que els pròxims anys a l’escola hi hagi més mestres.”
“Desitjo que en els pròxims anys puguin venir més nens i nenes a l’escola i que tots i totes siguin estimats.”
“Espero que els pròxims anys siguin divertits com sempre.”
“Que a l’escola tothom sàpiga escoltar-se. Espero que l’escola faci molts més anys!”
“Desitjo que a l’Escola Jacint Verdaguer no hi hagi conflictes.”
“Desitjo que l’Escola Jacint Verdaguer sempre existeixi.”
“Desitjo que tots els nens i nenes ens ho passem bé a l’escola.”
“Desitjo que tothom de l’escola es trobi bé.”
“Desitjo que l’Escola Jacint Verdaguer faci molts anys més.”
“Desitjo que l’Escola Jacint Verdaguer tingui moltes joguines per jugar.”
“Desitjo que l’Escola Jacint Verdaguer tingui les porteries pintades.”
PER MOLTS ANYS ESCLA JACINT VERDAGUER!

Alumnes de 3r de primària