ENS VISITEN LA ROSALIA I EL GUIXANET!

Aquest dijous dia 22 d’abril a la tarda, tots els infants de les classes d’Educació Infantil hem tingut una gran sorpresa! Ens han vingut a veure la Rosalia i el Guixanet. Quina emoció quan els hem vist…Tots i totes els hi hem donat una gran benvinguda a la pista de l’escola, separats en grups bombolla, i hem escoltat atentament i amb gran intriga el perquè de la seva visita. Ens portaven un regal per a l’escola: el nou conte titulat Guixanet i el Ball de l’Eixida. Aquest conte s’inclou dins de la col·lecció Els nostres nans ens expliquen un conte, i en aquesta ocasió, com ens indica el títol, està dedicat al Ball de l’Eixida, ball que podem veure en el marc de la nostra Festa Major de Maig.

La Rosalia i el Guixanet, juntament amb dues mestres,  ens han fet una demostració de com es balla el Ball de l’Eixida i, després, poc a poc, alguns nens i nenes s’hi han volgut afegir i provar-ho. Hem acabat alguns i algunes ballant i els altres observant atentament des de les grades.

Ens hem acomiadat dels nostres convidats amb un gran aplaudiment. Ha estat genial poder compartir aquesta tarda amb els nostres nans Rosalia i Guixanet. Moltes gràcies per la vostra visita i pel vostre regal.

Per a veure totes les fotos de l’activitat, cliqueu damunt la següent imatge dels nostres nans.