EL PERÍODE D’ADAPTACIÓ A P3

Les primeres vegades que els alumnes venen a l’Escola viuen moments carregats d’emocions. Són dies intensos per a tots els implicats: famílies, mestres, i sobretot, per l’alumnat.

L’adaptació a l’escola és de les primeres situacions on l’infant s’enfronta individualment a la societat, i per tant, és una experiència molt important. Per ells no és fàcil d’entendre: s’han de separar de la família, quedar-se a un espai que no coneixen, amb adults desconeguts, amb  companys i companyes amb qui han de compartir…

Les famílies voleu el millor per als vostres fills i filles, sentiu inseguretat per la nova situació, patiu per com estaran, però també teniu il·lusió per gaudir del desenvolupament i aprenentatge que faran.

L’equip educatiu acompanyem el procés, empatitzant amb cada una de les famílies i dels alumnes, preparant l’espai i el temps, desitjant que tothom s’hi trobi a gust, però posant les pautes per a que els nens i nenes s’adaptin el millor i el més aviat possible.

Tots plegats passem uns dies amb una càrrega emocional important.

L’equip de P3