Dimarts 15 de març… FEM VAGA!

Tots els sindicats d’educació han convocat una vaga de personal docent pels dies 15, 16, 17, 29 i 30 de març.

Us informem que l’equip de professionals de l’escola hem decidit majoritàriament dur a terme diferents actuacions reivindicatives durant els dies de vaga.

El dia 15 de març farem vaga majoritàriament. Garantirem el compliment dels serveis mínims dictaminats pel Departament d’Educació: en el cas de la nostra escola són de 7 mestres i 1 membre de l’equip directiu. Probablement l’atenció a l’alumnat s’haurà de fer al pati ajuntant grups per nivells (P3A+P3B, P4A+P4B… …6èA+6èB) atenent a la disponibilitat de personal. En cas de pluja pujaríem a les aules.

Per altra banda, volem compartir amb vosaltres la nostra preocupació per les conseqüències d’algunes de les polítiques imposades pel Departament d’Educació al llarg dels últims anys: des dels mitjans de comunicació s’ha anat recollint i explicant la visió del Departament d’Educació però s’ha obviat els motius que esgrimeixen els sindicats i la pràctica totalitat del professorat.

Hem decidit, doncs, informar-vos dels motius reals que han anat provocant malestar dins del col·lectiu docent, de quina és la nostra visió com a personal educatiu de l’escola i perquè donem suport a la convocatòria de vaga.

Durant aquesta setmana que rebreu un correu cada dia explicant un dels motius que creiem importants compartir:

• La gestió de la pandèmia
    • La inversió en educació
    • El model educatiu que imposa el Departament i el nou currículum
    • La defensa de la immersió lingüística i la manca d’estabilitat de les plantilles als centres
    • La manca de consens i diàleg per part del conseller suposa un menyspreu per tots els que estem a primera línia a les escoles.

Us agraïm la comprensió i la col·laboració,

Claustre de mestres i personal educatiu
Escola Jacint Verdaguer