Celebrem la diada de Sant Jordi

Demà és un dia molt especial: el 23 d’abril és el dia de Sant Jordi i a Catalunya ho celebrem comprant llibres i roses i fent un homenatge a l’amor romàntic a través la història de Sant Jordi, la princesa i el drac.

A l’escola hem fet diferents activitats per a celebrar-ho:

Durant els últims dies hem estat elaborant roses per a que tots els infants marxin amb una rosa cap a casa. Mireu, mireu, que xules que han quedat!

Per altra banda des de l’escola hem comprat un llibre de la col·lecció “Cap infant sense conte” per a tot l’alumnat del centre: creiem que és una bona manera de potenciar la lectura i anar creant la nostra pròpia biblioteca a casa.

Finalment hem celebrat l’entrega de premis dels jocs florals: els jocs florals és el concurs de dibuix i literari que organitzem per segon any al Jacint Verdaguer per celebrar el dia de Sant Jordi. A continuació podeu veure el llibret de les obres seleccionades en color:

Ha estat un gran dia i ens ho hem passat d’allò més bé.

Gaudiu del cap de setmana, de les persones que més estimeu… i ens veiem dilluns!