CARICATURES A 3r

PROJECTE D’ESCOLA: ARTISTES TARGARINS

CARICATURES : JOSEP FRANQUESA

TEXTOS REALITZATS PER LES/ELS ALUMNES.

TEXT 1

El dimecres vam anar a veure el taller d’En Josep Franquesa i ens va ensenyar com dibuixar una cara gran i el cos petit. Després vam anar a classe i allà ens vam posar en parelles i vam dibuixar tal com ens havia explicat. Si els ulls eren grossos els havíem de dibuixar més grans, les pestanyes, les celles, les orelles, la barbeta, els cabells,… També havíem de dibuixar una activitat que li agradés  Més tard vam repassar amb retolador i pintar amb colors. ENS VA QUEDAR MOLT MACO!!!

P.

TEXT 2

El dia 17 vam anar a visitar en Josep Franquesa al seu taller. Vam veure quadres, uns pintats amb oli i d’altres amb aquarel·les. Ens va ensenyar unes caricatures que havia fet i ens va ensenyar a fer caricatures i ens va dibuixar a nosaltres. Després vam tornar a l’escola i a la classe ens vam dibuixar per parelles un a l’altre, i en Josep Franquesa ens anava dibuixant per donar idees.

A.

TEXT 3

Aquest any hem anat a veure un senyor que es diu Josep i hem anat a veure’l al seu taller. Allà ens va ensenyar els seus quadres i ens va ensenyar a fer caricatures, ens ho vam passar molt bé. En Josep va venir  a la nostra escola i quan vam arribar a la classe ens vam posar per parelles i ens vam dibuixar.

O.