Actualització mesures sanitàries escola.

Benvolgudes famílies, el PROCICAT va aprovar ahir l’actualització de les darreres mesures sanitàries en l’àmbit educatiu i les va publicar en una nota de premsa. Us informem de les novetat més destacades:

1. El mal de coll i el refredat nasal es consideraran símptomes si hi ha febre o d’altres manifestacions considerades en la taula Covid-19. Recordem i actualitzem la taula de símptomes:

• Febre o febrícula (per sobre de 37.5ºC)
          • Tos
          • Dificultat per a respirar
          • Mal de coll*
          • Refredat nasal*
          • Fatiga, dolors musculars i/o mal de cap
          • Mal de panxa amb vòmits o diarrea
          • Pèrdua d’olfacte o gust (infants grans i adolescents)

2. Les dues primeres setmanes de curs tots els infants d’educació primària hauran de portar mascareta durant tota la jornada escolar (També a classe amb el seu grup estable).

3. Tots els dimecres es comunicarà si el dilluns següent continua l’obligatorietat de dur mascareta durant tota la jornada escolar. (Us informarem pels canals habituals)

Aprofitem l’avinentesa per informar-vos que el Departament d’Educació ha posat en marxa el canal de Telegram Salut/Escola per a que estigueu informats de les novetats més rellevants. Telegram és Podeu accedir a l’enllaç clicant al següent enllaç: TELEGRAM SALUT/ESCOLA

A continuació teniu altres enllaços que poden ser del vostre interès:

Per qualsevol dubte restem a la vostra disposició. Gaudiu d’aquests dies de festa en família i ens veiem aquest dilluns!