6A: visita guiada llera riu Ondara

Hola a tothom,

La setmana abans de Setmana Santa vam dedicar-la intensament al projecte d’aquest curs. En el nostre cas han estat les meravelloses roselles. Com que encara era una mica aviat per a trobar-ne el que vam fer va ser deixar-nos guiar per un expert en flora i fauna, en Daniel Espejo, i ens va fer un recorregut molt interessant. Vam començar just a l’estany dels aneguets. Durant el trajecte, a peu és clar, ens va anar explicant els diferents tipus de plantes que vèiem: canyís, bledes, canya americana, salze, un tipus de colza, …Anàvem parant i escoltant l’explicació del Daniel, que pacientment ens feia preguntes i escoltava els nostres dubtes, als que responia gratament i amb expertesa. Caminant caminant vam arribar a l’estany que hi ha passat el segon pont anant cap al Talladell. Allí vam escoltar el silenci, les granotes, els ànecs que es banyaven… Em consta que aquesta sortida ha agradat al grup, tan que fins i tot algú ha comentat que hi ha portat la seva família a passejar. Arribant ja al parc infantil de davant dels aneguets vam descobrir el niu d’un ocell ben curiós: el teixidor. Espero que aquesta sortida ens hagi obert els ulls a la natura tan meravellosa que tenim a tocar.

Us hem deixat unes boniques imatges d’aquell dia (cliqueu la foto). Fins la propera !