1a MOSTRA DE BRASS BAND!

Aquest curs, els alumnes de sisè han participat en el projecte Brass Band, organitzat pel pla Educatiu d’Entorn i enmarcat dins l’àrea de música. Aquí teniu algunes de les sensacions i emocions que ens han expressat en acabar el projecte:

• M’ha agradat molt i seria una experiència que repetiria!
  • La Brass Band per a mi ha estat una de les millors experiències de la meva vida. He après un munt de coses!
  • M’ha agradat molt poder tocar instruments de vent metall!
  • Vaig acabar molt satisfeta del resultat i vull donar les gràcies al professor de l’escola de música i a la mestra de música l’escola per la seva ajuda. Vaig acabar molt contenta i molt feliç!
  • M’ho he passat molt bé i he après a tocar la trompeta!
  • Estic molt orgullós d’haver après a tocar el trombó!
  • Les cançons i les coreografies estaven molt bé!
  • Aquesta ha estat una de les millors experiències de la meva vida i m’agradaria repetir-ho!
  • Al concert final estava molt il·lusionat i a la vegada nerviós, però ho vam fer molt bé!
  • M’agradaria repetir el concert final perquè  tota l’escola i tots els mestres ens puguessin escoltar!
  • En conclusió, aquest any de música no podiar haver estat millor!